donderdag 10 september 2009

Zoek de verschillen....

Vandaag ga ik Alex in de maling nemen. Via de post is namelijk mijn pruik toegestuurd en ik vraag me af of Alex het verschil ziet tussen mijn eigen haar en de pruik. Ik ben er namelijk bijna zeker van dat hij het niet zal zien......
Dus als hij thuiskomt zet ik mijn pruik op en loop nonchalant door het huis. Maar helaas, al van een afstand begint hij te lachen, 'haha, ik zie heus wel dat je je pruik op hebt hoor!' ...
Mmm, ik moet zeggen, hij scoort punten met deze actie, maar ik had stiekum gehoopt dat hij het niet zou zien (en de pruik dus heel echt lijkt), beetje jammer, maarja....

2 opmerkingen:

  1. Wat heb ik toch een leuke zoon! In plaats dat hij doet of hij het niet ziet en zegt : wat zie je er leuk uit, doet hij weer echt op z'n Verdouws!
    Ik heb hem altijd geleerd om een beetje tact te hebben, maar helaas Kim: "het is me niet gelukt"!
    Gelukkig heeft hij ook veel goede dingen.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mannen!!! Pfff, valt soms niet mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen