vrijdag 11 september 2009

Mooie ontdekking

Vanmorgen een mooie ontdekking gedaan: het knobbeltje bij mijn sleutelbeen is bijna niet meer voelbaar! Zou dat echt betekenen dat de chemo nu al aanslaat?...Fantastisch! Hier word ik heel erg blij van!

Daarnaast nog druk bezig met nadenken. In de link in een van de reacties in mijn blog staat een stukje dat me wel aanspreekt:
"Levensmelodie
...Ieder mens heeft zijn eigen levensmelodie. Door opvoeding, school en dergelijke leert hij een andere melodie te zingen. Op een gegeven moment weet hij niet meer wat zijn eigen melodie is. Als je dat te lang doet, kun je ziek worden.”
Moolenburgh heeft vele patiĆ«nten gezien die door hun ziekte weer hun eigen melodie zijn gaan zingen. “Die zijn een stuk gelukkiger geworden.""

Is dit bij mij ook het geval? Moet ik op zoek naar mijn eigen 'melodie' om op de lange termijn gezond te worden/blijven? Of zoek ik nu problemen die er niet zijn en heb ik gewoon pech gehad door Hodgkin te krijgen?

1 opmerking:

  1. Persoonlijk denk ik dat jij al een mooie melodie had voordat je Hodgkin kreeg, sprankelend, levenslustig & happy. Van dichtbij heb ik meegemaakt dat vragen op het *waarom* vaak onbeantwoord blijven, maar gaandeweg ook een nieuwe, verfrissende kijk op zaken oplevert waar je veel aan kan hebben in de rest van je levensreis. En jij niet alleen!!

    Mona

    BeantwoordenVerwijderen