zaterdag 5 september 2009

Weekendplanning

Voor het eerst sinds tijden is het weer echt wéékend. Alex heeft zijn eerste werkweek er op zitten en nu is het zaterdag, wat gezellig om weer samen te zijn. De afgelopen maanden zijn we zoveel samen geweest dat ik het eigenlijk echt ongezellig vond om de afgelopen (2!?!?) dagen alleen thuis te zijn...

Vanmorgen bij het wakker worden vraag ik me als eerste af, "hoe voel ik me?", "nou eigenlijk prima, heel licht misselijk maar daar kan ik wel mee leven" .... fijne constatering, heerlijk!! We gaan er een leuke dag van maken, het is heerlijk weer!

Het kost enigzins moeite om Alex over te halen; hij begrijpt mijn drang niet om altijd op pad te willen gaan, maar uiteindelijk gaan we naar Vasaparken (jaja, inderdaad dat park vlak voor ons oude huis in de stad, maar ik vind het daar gewoon heerlijk!), daar kan Xanthe lekker spelen en wij lekker van het najaarszonnetje genieten. En wat blijkt... Jenny, Micke en Folke zitten ook in de zandbak, wat een gezelligheid. We besluiten met elkaar te gaan lunchen in de tuin bij hun appartement en genieten van de najaarszon, gravad lax, knäckebröd en garnalen met aioli.


En Folke en Xanthe hebben heerlijk samen gespeeld..... althans voor het grootste gedeelte van de middag :-)

2 opmerkingen:

  1. Ha ha! Vilka bra bilder - Alex fångade Folke "I didn't do it" och Xante "Drama Queen" perfekt på bild! Jättekul att se er!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kim,

    Sterkte de komende tijd.

    Liefs,

    Nico en Karin

    BeantwoordenVerwijderen