donderdag 3 september 2009

The day after

Vannacht eigenlijk wel goed geslapen, af en toe even wakker omdat er toch veel door mijn hoofd gaat, maar met het pilletje tegen de misselijkheid voel ik me eigenlijk prima. Ga dalijk lekker met Easter door het bos lopen, even frisse lucht happen.

Gisteren echt de meest lieve brief/dagboek van Bar gekregen, wel 12 pagina's lang, dat was dus 12 pagina's lang tránen met tuiten. Wat kan zij mooi schrijven! Soms besef ik niet dat het voor degenen om mij heen ook niet makkelijk is allemaal. Ik heb mijn gevoelens etc nog zelf in de hand en weet hoe ik me voel, maar voor degenen om me heen is het natuurlijk een heel machteloos gevoel. Maar ik ga genezen en hoop dat iedereen daar kracht uit kan halen. Daarnaast waardeer ik het enorm om al jullie lieve kaartjes, brieven, sms-en, emails en blogreacties te ontvangen. Het is fijn om te weten dat er zoveel mensen meeleven. Dat biedt écht steun, al voelt het voor jullie misschien niet altijd zo, ECHT!!

4 opmerkingen:

  1. Hee Kim,
    Ook ik lees je blog regelmatig mee. Goed om de verhalen uit de eerst hand te kunnen lezen en niet via via via.... Genezen he!; daar houden we je aan hoor! Maar tijdens die strijd alle sterkte gewenst!!! Ook voor Alex. Ook wij denken aan jullie.
    Liefs,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van Bar!!! En het geeft echt veel steun om je blog te lezen. Het haalt veel onzekerheid weg en geeft het gevoel dat je uit eerste hand hoort wat er werkelijk gedaan wordt en hoe jij en alex dat ervaren. Het is eigenlijk raar dat de dag voor mij zodra ik mijn mac start standaard begint met het lezen van jouw blog. Ik denk dat heel veel mensen om je heen dat doen en het helpt ons ook ECHT! XXXX Veel liefs Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Kim, even gewacht met reageren. Vind het zo erg dat je dit allemaal mee moet maken. Vind dat je het zo goed beschrijft. Zo duidelijk maar ook open en zonder je emoties weg te laten.
    Ik ben trots op zo'n "sterke" maar vooral "lieve" schoondochter! En natuurlijk ook op mijn zoon, die zo goed voor je zorgt!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen