donderdag 17 september 2009

Wow, wat een goede dag!

Bij het opstaan natuurlijk weer even spannend, hoe voel ik me vandaag, want gisteravond lag ik er echt helemaal af. Eigenlijk voel ik me heel goed, ik heb nog geen behoefte aan een pilletje tegen de misselijkheid dus daar wacht ik dan ook nog maar even mee. En wat blijkt..... die heb ik de hele dag niet nodig!! Waar ik na de vorige behandeling 2 dagen die pilletjes heb geslikt heb ik er vandaag geen een nodig, wow, dit is echt goed.

Vandaag komt Sanna hierheen, we gaan wandelen in het bos en op zoek naar cantharellen. Ze komt om 10.00 uur, we drinken koffie met heerlijke kaneelbroodjes en gaan met Easter op pad het bos in. We moeten wel echt van de paden af om iets van cantharellen te kunnen vinden, want deze paddestoeltjes zijn nogal favoriet bij de Zweden en dus snel weg. Maar als we een stuk het bos in zijn gelopen vinden we er zowaar een aantal (stuk of 6), geen mega opbrengst, maar wel erg leuk. 's Avonds bij het avondeten gelijk klaargemaakt en ze smaken erg goed!

Wat een heerlijke dag; niet misselijk, redelijk wat energie en veel buiten geweest. Ik liep echt door het bos vandaag, terwijl ik zelf bijna niet kon geloven dat ik gisteren nog aan de chemokuur zat. Hopelijk blijft deze stijgende lijn zich zo voortzetten, dat zou alle verwachtingen overtreffen...

Morgen heb ik een afspraak bij de acupuncturist, .. ben benieuwd....

1 opmerking:

  1. Now you know how the mushrooms look like. Next week we're going for the "big guys" in Knutby. Be prepared with a huge basket....
    Sanna

    BeantwoordenVerwijderen