woensdag 2 september 2009

Lang zullen we leven..... in de gloria

Vandaag zijn Alex en ik 2 jaar getrouwd! LANG zullen we leven in de gloria! Wat kan er veel gebeuren in twee jaar; mooie en verdrietige dingen door elkaar...

Alex is vandaag weer begonnen met werken, na 7 maanden papaverlof en hij vindt het heerlijk om weer aan de slag te zijn. Ik ga lekker de stad in; shoppen en lunchen met Nathalie.
Een hele mooie bos bloemen van Alex gekregen en ik heb een groot sushihart gemaakt (sushi gekocht, hart gemaakt) voor Alex. Lekker wijntje erbij en mijn nieuwe jurkje aan, die ik totaal niet nodig heb, maar waarvan Nathalie zegt dat dát er toch echt helemaal niet toe doet :-), en dus gezwicht...

De dokter staat op mijn voicemail, ter voorbereiding op morgen: ik moet iemand meenemen die elke keer mijn ijsmuts vervangt (gelukkig wil Alex wel mee ;-)), daarnaast moet ik nog even langs de apotheek om pillen te halen die mijn nieren beschermen tijdens de chemo, oegh, en het positieve nieuws is dat mijn bloedwaarden 'er fantastisch uit zien'... wat dat ook mag betekenen...

Morgen de grote dag. Aan de ene kant heel spannend, maar ik ben er ook wel klaar voor. Laat maar komen, ik moet er toch doorheen en we zien wel hoe het gaat. In het ergste geval zal ik me slecht voelen, maar ook dat zal weer overgaan. Ik hoop dat ik zo positief blijf (..als ik kotsend boven de wc hang.....). Zo raar, ik zit met tranen in mijn ogen, maar ben ook wel klaar met wachten. Wordt vervolgd.......

7 opmerkingen:

  1. Stekte voor morgen! En van harte gefeliciteerd!
    Groetjes,

    Olivier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.
    (Heb je blog adres via Monique en mijn moeder.) Ondanks dat we elkaar al heel lang niet gezien/gesproken hebben, leef ik erg met je mee en lees ik iedere dag wel even je blog. Erg inspirerend en moedig vind ik het. Heel veel liefs, Martine (08-03-76)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Kim,
    Sterkte vandaag!
    Liefs, Krolas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk aan je - aan jullie allebei - hou je sterk en de eerste stap naar 100% genezing is nu echt begonnen... XXXXXXX Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kim!

    Stora styrkekramar, vi tänker på dig!
    Och när du är frisk och vi firar på Mården så är det du som äter upp din löjrom, lova det!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Kim,

    Ik hoop dat de muts niet te koud was en dat de beestjes er niet gaan zitten omdat het daar veel te koud is en ze er dan uitgaan. Kusje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. STORT GRATTIS vänner! :-)

    BeantwoordenVerwijderen