zondag 20 september 2009

Genieten van de zon en buiten zijn

Dit weekend lekker rustig aan gedaan. Ik voel me heel goed, maar merk dat ik een stuk minder energie heb. Dus dat betekent gewoon aanpassen, iets minder inplannen en zo veel mogelijk buiten zijn om lekker van het zonnetje en de frisse lucht te genieten.

Zaterdag komen Judith, Seb en Isabelle de nieuwe tuin bewonderen. Het is echt erg mooi geworden met veel gras, geen modder meer en een enorm terras. Nu is het echt af allemaal, ons eigen kuuroord....

Op zondag gaan we in Bromma naar tuinmeubelen kijken, want die hebben we nu echt wel nodig en daarna naar Drottningholm (de hondeneilanden) waar Easter lekker kan spelen met heel veel honden en wij een klein herdertje van 3 maanden mogen aaien, zo lief!!


Daarnaast zijn zowel Alex als ik helemaal verslaafd aan ons boek "Mannen die vrouwen haten". We hebben er toevallig twee (een NL'se en een Zweedse) en hebben allebei erg veel moeite om 'm weg te leggen. Echt een aanrader!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Kim,

    Zo’n 1,5 week geleden hoorde ik van mijn ouders dat bij jou Hodgkin is geconstateerd. Ik ben afgelopen week gelijk begonnen met het lezen van jouw blog, van het begin tot en met nu. Ik was er erg van onder de indruk en vind het erg knap dat je zo positief blijft! Ik wil jullie veel sterkte wensen voor de komende tijd! Vond het erg leuk om de foto’s van o.a. jullie dochtertje te zien.

    Liefs, vanuit Nederland,
    je nichtje Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leve Kim, wat een mooi bloq van je zeg, hoe je alles beschrijft zo zo heftig wat jullie allemaal moeten meemaken, denk veel aan je en via Dees wordt ik op de hoogte gehouden. Ik wil je heel veel sterkte wensen met alle lieve mensen om je heen. We duimen heel erg voor je dat je je zo goed mogelijk door alles heen slaat. Blijf positief met z'n allen!! Heel veel liefs Nicole Martijn en kids

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jag älskar bilden när Xanthe ger altanen tummen upp! Det ser jättefint ut!

    BeantwoordenVerwijderen