maandag 28 september 2009

Gezelligheid en behandelingen aan huis

Het was een heerlijk weekend. Afgezien van wat kleine ongemakken qua mijn gezondheid, voel ik me over het algemeen heel goed.
Dat betekent dat we met Erik veel op stap zijn geweest. Op zaterdag naar de stad, lunchen bij Grodan en daarna naar de oude stad om van warme chocolademelk, cafe latte en kladdkaka (chocoladetaart) te genieten bij Chokladkoppen (we ploften bijna van het vele eten). Zaterdagavond hebben we ons gewaagd aan elandenvlees dat het helaas niet zo goed deed als 'biefstukje' en we dus goed onze kaakspieren hebben getraind. Op zondag zijn we naar Vaxholm gegaan om de archipelago te laten zien. Wederom heerlijk genoten van de goede lunchcultuur van Zweden. Het was erg gezellig dat Erik er was, veel leuke dingen gedaan en veel tijd gehad om met elkaar te praten en lachen.

Erik heeft me zelfs nog 3 keer behandeld. Echt erg fijn, want daarna kon ik een stuk vrijer ademen omdat de blokkade die ik de hele tijd bij mijn longen voelde daarna bijna weg was. Wat een luxe, behandelingen aan huis!

Vanmorgen bij de arts in het ziekenhuis geweest om mijn voortgang te bespreken. Omdat ik geen klachten heb en het knobbeltje bij mijn hals weg is, zullen de behandeling doorgaan zoals gepland; dus nog 3 maanden chemo, dan even rust en dan 3 a 4 weken bestraling....
Vanmiddag voor de tweede keer bij de acupuncturist geweest. Ik blijf die naalden toch niet echt fijn vinden, maar ik wil het een aantal keren nog volhouden om te kijken hoe en hoeveel het helpt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten