dinsdag 8 september 2009

Hoe verveel ik me het leukst..


Vandaag de eerste van de twee dagen waarop ik met zo min mogelijk mensen in contact moet komen ivm mijn lage weerstand, volgens de dokter.

Eigenlijk zou Sanna langskomen om een boswandeling te gaan maken, maar Hugo is ziek, dus dat moeten we een andere keer gaan doen. Vandaag ben ik dus echt op mezelf.

Eerst vanmorgen met Easter gelopen in het bos, daarna even achter het internet, email van mijn werk gecheckt en dan maar weer even met Easter lopen..... middagdutje gedaan, met wat mensen aan de telefoon gesproken (want dat mag dan weer wel he), en toch maar weer met Easter op pad want ik verveel me eerlijk gezegd de tak-t..... Ik weet het, ik ben hier gewoon niet goed in en het is heel belangrijk om jezelf te kunnen vermaken, maar ik vind het gewoon SAAI!!
Maar op mijn laatste rondje neem ik mijn camera mee en ga (zoals beloofd) mijn nieuwe hobby vormgeven... Hierbij een paar plaatjes.... Niet slecht toch voor een beginner??

2 opmerkingen:

  1. Hi Kimmie,
    Ziet er zeker goed uit!
    Dikke kus Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Kim,
    Daarin zijn we geloof ik hetzelfde, ik ben ook NIET graag lang alleen!! Zo ongezellig! Ga ik lopen stieren in huis en tien x de koelkast afstropen voor iets lekkers. :-) pfff, herken ik.

    Foto´s maken en bewerken is dan een welkome afleiding en leerzaam. Kan je van sommige afdrukken maken op canvas of zo. Ga ik binnenkort ook doen. Hebben we weer iets leuks voor tegen de nog kale muren.

    Ben blij dat je je eigenlijk wel goed voelt gezien de mega spuit die je hebt gehad. Dat is toch mooi meegenomen.

    Ik hoop je gauw weer te zien, ik en Isabelle gaan naar NLD morgen tot dinsdag. Familiebezoek, gezellig!

    Houd je taai, we spreken gauw weer wat af.

    Knuffels,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen