woensdag 19 augustus 2009

ECHO, Echo, echo..o..o..o..

Vanmorgen lekker een boswandeling gemaakt met Easter, terwijl Alex en Xanthe naar de creche waren. In het bos heb ik 2,5 kg bosbessen geplukt!!!

Daarna op naar de ivf kliniek, om een echo te laten doen waarbij ze gaan kijken hoeveel eitjes er 'op de productieband' liggen. Het ziet er goed uit, maar toch wordt de dosis hormonen verhoogd en vrijdag moet ik weer terugkomen voor nog een echo. Volgende week dinsdag of woensdag zullen de eitjes waarschijnlijk 'geplukt' gaan worden. Hopelijk zijn het er tegen die tijd een heleboel....

1 opmerking:

  1. Van dat verhaal met die spuit werd ik wel een beetje naar, maar blij dat dat dan toch meevalt, want ik ben ook geen naaldenheld. Had al zitten surfen voor je of er doekjesknoop sites waren, maar google leeft vooral veel hoofdoekjes in combinatie met geerd wilders op - mmmm, niet echt de knoop die je op je hoofd wilt leggen (of volg je de politiek in het Hollandse allang niet meer). Zo maak je niets medisch mee en ineens heb je alles gewoon moeten onderaan, scans van allerlei soorten, operatie, onderzoeken... pruikenwinkel, mijn hemel zeg! Dan toch weer blij dat je ook bosbessen plukt en hopelijk morgen een PRACHTIGE dag hebt op Xanthe's eerste verjaardag. Soms is het toch fijn een onwetend kindje te zijn. Zij is gewoon blij en heeft geen idee waar haar mama en papa zich allemaal zorgen om moeten maken. Lieve Kim - hou je sterk - en ben erg blij met je blog. Niet met je overkomt, maar wel dat je het met ons deelt. Dikke kussen XXXXXXXX Mo

    BeantwoordenVerwijderen