zaterdag 22 augustus 2009

(Hormonen-) Feestje

Vanmorgen een waar hormonenfeestje, echter is 'feestje' hier een totaal verkeerde woordkeuze. Ik kan me nog steeds net inhouden, maar Alex moet wel oppassen niets verkeerd te doen. Het zit allemaal erg hoog vandaag en mijn irritatiegrens is snel bereikt. Gelukkig is Alex in een fantastische mood en mag ik de hele tijd aangeven wat hij moet doen,.., beter kan niet in deze situatie en zo vaak laat Alex zich geen dingen vertellen, dus ik maak er vandaag graag gebruik van. Vanmiddag het feestje voor Xanthe, de taart moet nog gehaald worden in Täby, boodschappen gedaan en hapjes gemaakt, streeeeess !!! (in mijn hoofd dan..).

Maar het loopt allemaal redelijk gesmeerd en alles is (zoals altijd) klaar voordat de gasten komen. Heb ik me wederom druk gemaakt om niets. En zelfs al heb ik het de hele tijd tegen mezelf proberen te vertellen, 'mezelf' heeft wederom niet geluisterd.....

Een erg leuke middag, met veel kadootjes, taart, hapjes, rondrennende kids en gezelligheid! Ik ben toch erg bij dat we dit nog even hebben kunnen vieren voordat het hele chemocircus van start gaat. Maandag naar het ziekenhuis voor de 3e echo, dinsdag een gesprek over de planning van de chemo's en woensdag waarschijnlijk eitjesplukdag (ben benieuwd of de paashaas komt...).

2 opmerkingen:

  1. Lieve Kim, het was vast een leuk feestje.
    Ik heb dat boek ook gelezen van het meisje. Carin vroeg ook of dat een goed cadeau voor je zou zijn. Ik weet het niet. Datmoet je zelf uitmaken. Bedenk wel dat het voor iedereen weer anders is en als je het moeilijk vindt om te lezen, wacht er dan nog even mee. Soms moet je niet alle dingen weten voor je ergens aan begint. Liefs, Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Kim! Nu har jag hittat in på bloggen. Jag förstår inte riktigt allt... (man behöver tydligen mer än 5 lektioner i hollänska för att kunna läsa) men jag ska försöka hänga med! Tack igen för kalaset! kram kram!

    BeantwoordenVerwijderen