dinsdag 25 augustus 2009

Nog geen startdatum

Vandaag weer bij een pruikenzaak geweest of beter gezegd een pruikenschuur. Ik heb toch het gevoel dat ik meer 'gezien' wil hebben voordat ik een pruik kies (die krengen zijn toch ca 300 euro), dus vanmorgen gebeld of ik hier in de buurt nog even langs kon komen. Kom ik daar aan, kan ik nergens een winkel vinden, maar mijn telefoon vergeten dus ook geen mogelijkheid om even te checken, nog een keertje kijken blijkt het toch goed te zijn. Midden in een woonwijk in een tot winkelomgebouwde garage met een oud vrouwtje, mmm, ik ben benieuwd wat voor grijze gepermanente nepharen ik hier te zien krijg. Maar, ik moet zeggen, het valt mee en ik vind er een wel goed staan, dus die gaat oma-van-de-pruikenschuur nu in meerdere kleuren bestellen, zodat ik zelf de geschikte kleur kan uitzoeken. Ik moet zeggen, behulpzaam is ze wel.

Daarna lekker wandelen in het bos met mijn nieuwe 'vriendin' (leuke moeder van de creche van Xanthe), onze dochters en honden. Heerlijk in het zonnetje 'fika-en' (zweeds voor koffie met koekjes) en even bellen met de arts van hematologie die de chemokuur gaat inplannen. Ze is positief verrast dat de ivf behandeling zo snel is gegaan en gaat me zsm inplannen voor de eerste chemo, dus waarschijnlijk al vrijdag of anders dinsdag, brrr.... (Laat het maar dinsdag worden...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten