vrijdag 14 augustus 2009

Vandaag met Xanthe naar de creche geweest, het was haar vierde dag van de inscholing. Ze heeft het daar prima naar haar zin lijkt het, al is ze wel kapot na twee uurtjes in de drukte. Schattig om te zien. Ze maakt sowieso grote stappen op het moment, ze probeert 'mama' te zeggen, al komt er vaker 'mamama' uit en ook 'papa' is ze aan het oefenen. We moeten haar nu ook echt in de gaten gaan houden, want ze klimt overal op; vanmiddag stond ze opeens op het keukentrapje oeps. Het is echt een grote schat, heerlijk genieten deze dagen!

Dinsdag een afspraak bij de pruikenwinkel, nu kunnen ze nl nog goed zien hoe mijn haar er uit ziet en wellicht hebben ze iets in de collectie dat er een beetje op lijkt, we'll see. Aangezien het even duurt voordat deze klaar is, gaan we er dus dinsdag heen. Ben vandaag ook naar sjaaltjes gaan kijken voor om mijn hoofd, maar kan nog niets vinden. Moet ook eens op internet gaan zoeken hoe je die dan kan knopen, is vast wel een site over te vinden lijkt me....

Over een half uurtje is het tijd voor de tweede hormoonprik, eitje...

Prettig weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Kim, je stukje van vandaag weer gelezen. Leuk dat Xanthe het naar haar zin heeft op de creche. Het volgende woordje wordt zeker oma?
    Nog even dit: ik heb ergens gelezen dat fysiotherapie helpt bij vermoeidheid bij chemo en je spierkracht in tact houdt. Misschien goed om eens naar te informeren? Erik heeft daar vast ook een advies voor. Geniet van het weekend en liefs van mij voor jullie drietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Kim, geweldig dat je een blog bijhoud. Ik wil jullie niet (teveel) storen in deze zo chaotische en emotionele periode, en via je blog is iedereen helemaal bij over wat er gebeurt! Nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze periode. Knuffels voor allemaal.

    Alexander, Chantal, Max, Tommaso en Sofia

    BeantwoordenVerwijderen