zondag 30 augustus 2009

Oóómááá


Vandaag een heerlijke dag gehad met mama en Xanthe. Wel moeilijk om te zien hoe moeilijk mijn moeder het soms heeft met de hele situatie en dat we elkaar zo weinig zien, dat is echt het nadeel van in het buitenland wonen. Helemaal nu ik zelf een dochter heb, kan ik het me beter voorstellen dat je als moeder meer bij je kind wil zijn als er zoiets speelt als mijn vervelende ziekte. Deze dagen ben ik niet alleen moeder maar ook zelf weer dochter. Af en toe even huilen en daarna ook weer lachen (en kibbelen) en natuurlijk lekker verwend worden, heerlijk. Fantastisch om te zien hoeveel liefde oma voor Xanthe voelt en hoe heerlijk ze samen kunnen spelen en zingen, dat is toch echt voorbestemd aan oma's. Ik hoop dat ik de komende periode af en toe naar NL kan vliegen om even op bezoek te gaan.

1 opmerking:

  1. Wat ben ik blij dat jullie het zo leuk hebben! Je moeder had het zo verdiend om even weer iets leuks te hebben. Ze heeft teveel op haar bordje gekregen de laatste tijd.
    Genieten jullie samen maar van de laatste avond en samen huilen, kan ook heel heilzaam werken.
    Ik heb het intussen heel leuk met mijn zoon. Samen gezellig naar Scheveningen geweest, Chinees gehaald en hij zit nu voor Studio Sport!
    Liefs voor jullie drietjes!

    BeantwoordenVerwijderen