zaterdag 29 augustus 2009

Embryootjes en een datum

Gisteren is mijn moeder aangekomen voor een weekend 'met de meiden', erg gezellig, 3 generaties bij elkaar! Alex is vanmorgen naar Nederland vertrokken om dit kippenhok te ontduiken ;-)

Vandaag eerst bellen met de ivf kliniek, de spanning bouwt zich op, even ben ik bang dat ze met slecht nieuws gaan komen, maar gelukkig zijn er 3 eitjes bevrucht die worden ingevroren op -196 graden. Wel raar hoor, dat we 3 'kindjes' in de vriezer hebben en niet weten of we ze ooit zullen gaan gebruiken? Het blijft ongelofelijk dat dit mogelijk is. Ik ben blij dat we dit gedaan hebben, maar hopelijk zullen we 'ze' nooit nodig hebben...

Daarna krijg ik van hematologie te horen dat aanstaande woensdag de eerste chemokuur begint en dat ik vandaag nog even in het ziekenhuis langs moet om bloed te prikken. Heel onwerkelijk dat het volgende week echt zo ver is. Ik vraag nog of ik iets mee moet nemen en de zuster raadt aan om een boek of muziek mee te nemen, want het gaat toch een paar uur duren. Alex zal ik hard nodig hebben om elke 20 minuten mijn ijsmuts van -18 graden te vervangen, het zal een koude bedoeling zijn (maar nooit zo koud als mijn 'kindjes' in -196 graden...).

2 opmerkingen:

  1. Nou het gaat allemaal wel gestaag verder - geen last van wachttijden daar, lekker efficient. Raar idee dat er 3 potentiële nichtjes en neefjes liggen te bibberen van de kou daar in zweden... Corry, Don en ik zijn gisteren met Alex gaan eten en we kregen voor het nieuwe huis vast een 'pas op voor elanden' bord en een 'scandanivische schnapps set' voor gebruik tijdens het schaatsen. We duimen dat het woensdag a.s. mee gaat vallen voor je en geniet van het 3 generaties samen bezoek!!!! Liefs MO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Lieffie, nou dan gaat het dus echt gebeuren, toch ook wel raar he, dat het zo dichtbij komt, terwijl het dat eigenlijk al was...
    Dikke kus Ger

    BeantwoordenVerwijderen