vrijdag 21 augustus 2009

En dat is een en dat is twee

Vandaag weer naar het ziekenhuis om eitjes te tellen. Het zijn er ongeveer 9, zoals ze nu kunnen zien, geen slechte oogst als dat het uiteindelijke aantal zal zijn...

Van Bar en Irms heb ik het boek 'Meisje met negen pruiken' gekregen. Ik ben er vanavond in begonnen, pfff best heftig om te lezen. Ten eerste omdat zij een heel aantal dingen doormaakt die ik ook heb gehad en waar ik eerder nog nooit van gehoord had of wist hoe het werkte; de CT scan, de PET scan (het radioactieve onderzoek), de onzekerheid, etc. Daarnaast heel heftig om te lezen hoe zij haar eerste chemo ervaart. Ik kijk er zelf niet echt naar uit moet ik zeggen en het komt nu echt dichter bij. Getver... Nog steeds kan ik het niet geloven dat ik echt kanker heb en dalijk ook aan zo'n infuus moet, aan de andere kant besef ik het me heel goed, want ik word er heel emotioneel van als ik er aan denk,....., maar dat kunnen ook de ivf hormonen zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten