vrijdag 1 januari 2010

Gelukkig nieuwjaar!

2010 is begonnen! Gelukkig nieuwjaar toegewenst aan jullie allemaal! Dat het maar een gelukkig en vooral gezond jaar mag worden. Ik ben erg benieuwd wat het komende jaar gaat brengen. Het kan gek lopen. Bij de vorige jaarwisseling had ik in ieder geval nooit gedacht dat ik binnen 12 maanden 2 operaties, een ivf traject en een chemokuur tegen kanker zou hebben doorlopen.

Oud & Nieuw was idyllisch op Djurgården. We waren bij Nathalie & Wim samen met Liselotte & Olaf en de kids. Inmiddels 4 met Merle erbij. De avond vloog voorbij, voor we het wisten was het 23.45 uur en kwam Wim met de champagne glazen aan. Met uitzicht op Södermalm konden we goed genieten van het vuurwerk in Stockholm. Daarna nog wel glibberend en glijdend naar huis met de auto, maar uiteindelijk ook daar weer veilig aangekomen.
Vanmorgen scheen de zon op de poedersneeuw en creeerde een fantastisch mooi plaatje. Dus ik naar buiten met mijn camera, om dit moois toch maar even vast te leggen.
Vanmiddag lekker 'gelounched' met Judith, Sebastiaan en Isabelle. Heerlijk relaxed thuis bij de openhaard met warme chocolademelk en daarna wijn, biertjes en hapjes. De ultieme nieuwjaarsdag.

As maandag moet ik om 8.00 uur in het ziekenhuis zijn. Ze gaan dan de hele bestraling voorbereiden die de volgende dag begint. Ik zie er best tegenop, maar vooral omdat ik niet weet hoe ik erop ga reageren. In principe zou het minder heftig moeten zijn dan de chemo's, dus dat biedt hoop. Ach, er zit niets anders op dan afwachten en ondergaan..... Op naar genezing in 2010.

1 opmerking:

  1. Lieve Kim, Alex en Xanthe,

    Een mooi en wonderlijk 2010 met gezondheid, geluk en heel veel mooie momenten en herinneringen voor jullie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen