zaterdag 2 januari 2010

Goed voornemen

Ik had eigenlijk helemaal geen goede voornemens gemaakt, naast natuurlijk beter worden, maar vandaag ben ik toch goed begonnen. Ik ben namelijk gaan zwemmen in het plaatselijke zwembad. Best luxe hoor! 10 minuten hiervandaan met de auto, ligt een prachtig sportcomplex. Aangezien mijn zus nu elke dag aan het zwemmen is, werd ik op het idee gebracht. Dus vanmiddag heb ik 30 baantjes van 25 meter getrokken en ben daarna lekker de sauna ingegaan. Het was zo relaxed, dat ik meteen een 10-rittenkaart gekocht heb. Moet toch echt weer een beetje conditie opbouwen en spieren kweken, want de afgelopen maanden heb ik echt barweinig gedaan. Best een goed voornemen toch?
Sim röd vägg

1 opmerking:

  1. Hi lieve Kim,

    allereerst een heel gelukkig en vooral gezond 2010! En dat je maar snel weer beter word.
    Toen ik een paar maanden geleden van je ziekte hoorde en van je site ben ik die gaan volgen en vind dat je het echt heel goed doet en dat je echt heel goed omgaat met de situatie, petje af!
    Las dat je morgen naar het ziekenhuis gaat voor de bestralingen. Van mijn moeder weet ik dat ze er erg moe van was, maar dat het voor de rest wel meeviel. Wens je echt heel veel sterkte en moed voor de bestraling, maar denk dat je je hier ook goed doorheen zal slaan, gezien je je ook zo goed door de chemo's hebt geslagen. Vind echt dat je zo goed omgaat met je ziekte.
    Vind het zo leuk dat Paula en Dees weer contact hebben (moest dit even kwijt).
    Ga nu lekker slapen en hoop dat jij dat ook gaat doen of misschien al doet.

    Heel veel liefs,
    Ellen de Jong (zus van Paula)

    BeantwoordenVerwijderen