dinsdag 19 januari 2010

Over de helft

Ik ben al over de helft met de bestralingen en tot nu toe gaat het erg goed. Vandaag had ik een afspraak met de dokter, maar na 5 minuten stond ik weer buiten omdat ik geen klachten en bijwerkingen heb. Heerlijk dus. Het enige nadeel is dat het af en toe lang duurt voordat ik aan de beurt ben. Dan zit ik meer dan een uur te wachten voor 5 minuten bestraling. Maar als dat mijn grootste probleem is.....
Vandaag naar de kapper geweest en ze zag al echt dat er nieuw haar aan het groeien is. Echte stekels op mijn hoofd haha. Ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien over een paar maanden. Mijn haar groeit ongeveer 1,5 cm per maand. De onderkant is echt heel dun, dus ik moet het vastdoen met een klem. Dat betekent dat ik over een paar maanden een soort korte coupe heb met wat lange plukken ertussen. Misschien wordt het dan wel tijd voor een korter koppie, we'll see.
Overmorgen komen Bar, Guy en Krister. Ik kan echt niet wachten. Zij waren hier toen het hele circus begon in juli. Nu komen ze weer en is het circus bijna achter de rug. Een mooi moment om weer even terug te kijken op de afgelopen maanden.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Kim,Ik ben zo blij dat het goed met je gaat en hoop dat jullie een heel leuke tijd met Barbara en Guy hebben en de twee kindjes samen leuk spelen. Als ze weg zijn, moeten we maar weer even skypen. Liefs voor jullie allemaal en een kus voor Xanthe en Krister.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he Kimmy! Goed om te horen dat het allemaal meevalt. Nog even doorbijten en dan ben je er. En snel weer gaan zwemmen, kan je direct daarna Alex uitdagen in een door Joris en Stijn geplande triathlon. Maken Breg en ik wel mooie foto's :-) Groeten uit een sneeuwrijk Amstelveen, JenB

    BeantwoordenVerwijderen