woensdag 27 januari 2010

Voordeel

Vandaag heb ik het voordeel van mijn weinige haar ontdekt. Vanmorgen had ik een afspraak op mijn werk, met mijn baas en personeelszaken. We zouden gaan bespreken wat de juiste manier voor mij was om zo snel mogelijk weer aan het werk te gaan en hoe. Aangezien ik me daarvoor nog wilde laten bestralen omdat anders de wachtrij zo groot is, moest ik vroeg op en me haasten. Iets wat de afgelopen maanden maar weinig voor is gekomen. Anyway, ik moest ook mijn haar wassen. Doordat ik nu zo weinig haar heb, droogt het dus echt super snel en dat is dus erg handig als je 's ochtends haast hebt. Dus.....
Laatst ben ik ook weer begonnen met mousse in mijn haar te doen na het wassen. Maar dan moet je dus wel de hoeveelheden aanpassen, met minder haar. Het stond echt stokstijf.....

Maar ik was dus op mijn werk.... Vanaf as maandag ga ik weer beginnen. Ik begin met 25%; 5 dagen x 2 uur per dag. Ik ben erg benieuwd. Aan de ene kant heb ik heel veel zin, aan de andere voelt het ook heel onwerkelijk.

Morgen de laatste bestraling. Kris, Jaap en Sara komen aan het einde van de middag aan. Ik zeg, trek maar open die champagne!

1 opmerking:

  1. He Kim,
    SUPER het zit erop!!!!!!!!!!
    Geweldig dat je er zo goed doorheen gekomen bent. En nu aansterken zeker!!!!
    Heel veel succes daarmee en ik mail je snel weer.
    Liefs, Martine N.

    BeantwoordenVerwijderen