donderdag 28 januari 2010

Het zit erop!!!

Vanmorgen de laatste bestraling gehad! Wat onwerkelijk, wat een feest, wat een emoties die nu loskomen. Ik lag huilend onder het apparaat. Waarom? Niet echt van blijdschap, maar meer van het besef waar ik de afgelopen maanden doorheen gegaan ben. Samen met Alex even eea doorgesproken. Hoe het is verlopen en hoe we ons nu voelen. Samen zijn we sterk en hebben we ons er goed doorheen geslagen. Daar ben ik trots op en blij om. Onze relatie is sterk en het voelt erg goed. We hebben al heel wat meegemaakt samen en nu ook dit weer. Ook dat maakt de nodige emoties los. Dat besef van hoe gelukkig we ons mogen prijzen, samen en met onze mooie dochter, en Easter natuurlijk.
We hebben bij de beste bakker van Stockholm een heerlijke prinsessentaart gekocht en vanmiddag gaat ook de champagne open. We gaan het vieren.
En dan gaat het leven waarschijnlijk snel weer verder. Ik ga weer aan het werk, het leven gaat weer door waar het een paar maanden geleden opeens zo abrupt stilstond.
Ik heb veel geleerd de afgelopen maanden, het is een ervaring die ik waarschijnlijk altijd zal meedragen. Maar het blijft ook heel erg onwerkelijk. Ik, Kim heb kanker gehad en nu ben ik genezen. Het blijft een rotwoord, dat nog maar moeilijk uit mijn mond komt. Maar ik ben trots op mezelf hoe ik er doorheen gekomen ben.
Net ging ik met Easter het bos in. Een kadootje van de natuur, want het heeft de hele nacht gesneeuwd. Het ziet er buiten sprookjesachtig uit. Dat ons leven verder ook maar sprookjesachtig mag verlopen :-)

6 opmerkingen:

  1. He Kim en Alex,
    Gefeliciteerd!!!Geweldig dat het voorbij is.
    Op naar een zonnige, gezonde toekomst. Geniet van jullie welverdiende feestje vandaag!
    liefs,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Kim & Alex,

    Ik heb er gisteren en vandaag heel vaak aan gedacht: Godzijdank, ze gaat haar laatste bestraling in en dan is het afgelopen. Althans, misschien nog niet helemaal want nog even op krachten komen misschien en verwerken wat er is gebeurd, maar afgelopen met de behandelingen. Je zegt dat je trots bent op Alex en jezelf. Nou dat mag je zijn, ik ben ook echt trots op hoe je dit hebt gedaan, hoe je het hebt gedeeld in dit blog met ons, hoe je plannen bent blijven maken en doorging, hoe je nooit echt zei: waarom ik? (want waarom jij niet en een ander wel), hoe je de mooie dingen om je heen altijd bleef zien en beschrijven ipv ales negatief te zien. ECHT ik ben trots op je, op jullie, en heel bewust constateer ik dat ik daar ook weer iets van leer en meepik, dat ik als positief ervaar. Ik hou veel van je, je bent een super schoonzus, en ik hoop van harte dat de tijd van meer zorgeloosheid weer is aangebroken. VEEL LIEFS MONIQUE.

    P.S. Wil je vragn of Alex NOOIT meer jouw pruik opzet en dan Joe Jackson zingt. Ik ben nog nooit zoooooo geschrokken van 'm!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Kim, wat ben ik blij voor jou (jullie) dat dit achter de rug is. Gefeliciteerd! Jullie hebben het samen heel goed gedaan. Samen waren jullie sterk dat is zo belangrijk. Ik hoop dat het op je werk weer gaat lukken. Doe voorzichtig, verg niet teveel van jezelf. Dat mag ik als bezorgde schoonma toch wel zeggen, he? Ik ben trots op jullie!
    veel liefs, Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Kim & Alex,

    Het zit erop!! Wat ontzettend fijn. En dan is het ineens de laatste keer, dat lijkt me ook onwerkelijk. En een emotioneel besef. Dit is geen makkelijke tijd geweest, maar julie zijn er doorheen. Kim, je blog was een goede zet. Fijn om te lezen hoe je geniet van de kleine dingen in het leven. Blijf genieten. Het mag!

    Dikke zoen,
    Krolas

    Ook voor Jaap en Krissie :-), have fun together.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Kim,

    Wat fijn om te lezen. Ik heb je blog ook gevolgd en vind dat je je er dapper door heen hebt geslagen. Ook bijzonder om al je gevoelens gedurende het proces zo open in een blog te plaatsen. Leve het leven!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lieve Kim,
    Fijn dat het erop zit en dat je samen met Alex zo lekker openmindend en positief bent gebleven! We hopen dat je nog extreem veel meer fijne cadeautjes van de natuur krijgt, je hebt het dik verdiend! Dikke zoen van Jan en Bregje terwijl Evelijn met rendier Lars zit te knuffelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen