woensdag 30 december 2009

We zijn weer thuis

De vakantie is voorbij. We zijn vanavond weer thuis gekomen in het fantastisch mooie en vooral witte Zweden. Zoals het er in NL ongeveer 2 dagen uit heeft gezien, zo mooi ziet het er hier ook uit. -9 graden Celcius bij aankomst en een dik pak sneeuw, brrr, maar wellicht betekent het dat we snel kunnen gaan schaatsen.
De weken in NL waren heerlijk. Met de oma's, tante Mo en Don en alle vriendenbezoekjes. Ook echt heerlijk om daar te zijn hoor. Het zal ook wel weer wennen worden, want oma Corry is er de afgelopen weken, elke dag tussen 6 en 7 uitgegaan als Xanthe weer wakker in haar bed stond te springen. Alex en ik konden ons dan nog even omdraaien, dat feest is nu voorbij. We zullen alle gezelligheid missen.
Morgen is het Oud & Nieuw, zit totaal niet in mijn systeem. Morgen maar eens even rondbellen, wat de plannen zijn van iedereen.

Ik wil iedereen bedanken voor alle steun de afgelopen maanden. Het heeft me vaak een glimlach op mijn gezicht getoverd als er weer een kaartje, sms-je oid kwam. 2009 is snel voorbij. Ik hoop en wens iedereen vooral een GEZOND 2010. Dat het maar een heel mooi jaar mag worden!

3 opmerkingen:

  1. Niets liever dan dat wil ik dat voor jullie en voor jou, een GEZOND, GELUKKIG en LIEFDEVOL nieuwjaar. 2008 en 2009 waren vol zorgen en verdriet. Ik zeg: Het is tijd voor een lichter, luchtiger en zorgelozer 2010. Jij en René moeten die laatste ronde nog door in kwartaal 1 van het nieuwe jaar en dat gaan jullie doen, met net zoveel verve en kracht als in 2009. Makkelijk zal het niet zijn, maar de eindsprint is ingezet. Wij zullen er zijn indien nodig. Het was super gezellig en warm jullie allen hier te hebben met de kerst. En je weet natuurlijk allang wat ik het meeste mis. Op mijn werk aankomen op nummer 10, en dan eerst naar nummer 8 om even te spelen en te knuffelen met mijn kleine Xanthe. Wat een pracht pracht prachtkind - ik mis haar! Ga maar snel een dutje doen, want het wordt laat vanavond!!!! Veel liefs van 'tante' Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Lieve Kim, Super om jullie te zien! Was erg gezellig en goed om te zien dat je weer lekker kan genieten van alles, jammer dat Alex afhaakte :-) Jan zegt: FUCK 2009, LEVE 2010!
    Fijne jaarwisseling en tot 2010! Dikke zoenen uit een knalrijk Amstelveen. Jan, Bregje en Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Kim!
    Ett riktigt gott och friskt 2010 önskar jag er! Vi får ses snart! kramar från Jenny

    BeantwoordenVerwijderen