maandag 25 januari 2010

Eten, drinken, bijpraten, schaatsen, eten, drinken

Wat een heerlijk weekend hebben we gehad. Op zaterdag zijn Alex en Guy naar een ijshockeywedstrijd gegaan, waar ze helemaal enthousiast van terugkwamen en zondag zijn de mannen gaan schaatsen op het prachtige meer bij ons huis en daarna zijn we met z'n allen gaan lunchen in Waxholm. Heerlijk uitgebreid, op z'n Zweeds met uitzicht over de archipelago van Stockholm. Vanmorgen is Bar nog meegegaan naar de bestraling. We hadden de tactiek om wederom voor 9-en aan te komen, maar ik zou dan gelijk inchecken en Bar zou voor het parkeerkaartje zorgen. Op deze manier hoopten we een vrouw voor te zijn, waardoor we vorige keer 30 minuten langer moesten wachten. In de startblokken rende ik de auto uit naar de incheckbalie. En het is gelukt. We hebben die hele vrouw niet gezien en vonden dat een overwinning. Helaas had ik uit mijn geheugen geblocked, dat ik vandaag een bloedtest moest doen. Vorige week moest ik eigenlijk ook, maar toen was ik het 'vergeten' ;-). Ik ben er van overtuigd dat mijn aderen echt minder goed zijn geworden, maar het lukte de zuster toch om in een keer goed te prikken, dus achteraf viel het enorm mee.
Nog maar 3 bestralingen te gaan. Mijn huid is een beetje rood en mijn keel is licht geirriteerd, maar die 3 bestralingen kom ik wel door en dan is het gewoon helemaal voorbij. Heel onwerkelijk. Wel wil ik morgen aan mijn arts vragen om een afspraak met de gynecoloog te maken. Ik heb namelijk enorme last van opvliegers en wil toch weten of ik door de chemo's in de overgang aan het raken ben. Dat kan ook tijdelijk zijn, maar toch. Dus wellicht komt er nog een nasleep, maar met de behandelingen ben ik donderdag in ieder geval klaar.

1 opmerking:

  1. Super Kim, dat het einde vd behandelingen in zicht is. Heerlijk gevoel moet dat zijn!
    Veel plezier weer dit weekend, jullie krijgen weer vrienden over toch?
    Ook wij hebben geschaatst dit weekend, wat weer een genot was, ik geniet daar onwijs van. En Isabelle vond het ook nog steeds leuk. :-)
    Hopelijk tot gauw! XJuud

    BeantwoordenVerwijderen