zondag 29 november 2009

Bezoek van oomaaaa

Mijn moeder is afgelopen vrijdag aangekomen. Ze zou me komen helpen omdat Alex zou gaan langlaufen in Midden Zweden. Maar er ligt nergens sneeuw, dus zijn we gezellig met z'n allen thuis. Gisteren echt te sloom: het regende en ik had nul energie. Maar vandaag is het heerlijk. De zon scheen, we zijn met Easter naar Drottningholm geweest waar hij met alle hondjes heeft kunnen spelen en wij hebben heerlijk van het zonnetje genoten. Aan het einde van de middag is Sanna langsgeweest, erg gezellig. Xanthe roept de hele tijd 'mera' als ze meer wil en 'titta' als ze iets wil laten zien, haar eerste woordjes zijn dus toch echt Zweeds. En ze krijgt erg veel aandacht van oma, heerlijk.
Afgezien van mijn vermoeidheid gaat het erg goed en voel ik me redelijk sterk. Waarschijnlijk komt het omdat de chemo-ellende bijna ten einde is......

1 opmerking:

  1. Ha die Kim,

    eerst Xanthe instaleren voor de PC en dan onderstaande url inkopieren (ik hoop dat Zweden nog niet overrompeld is door deze muziek).
    speciaal voor oma's die veel aandacht geven aan kleine zweedse meisjes :-) maar weet waar je aan begint...Hopelijk geeft het weer wat energie!

    http://www.youtube.com/watch?v=EbVlhwSO7Y0

    Dikke zoen J & B en een swingend Evelijntje

    BeantwoordenVerwijderen