vrijdag 20 november 2009

Back to work

Vandaag ben ik bij ICA langs geweest. De controllersclub ging buiten de deur lunchen en ze hadden gevraagd of ik zin had om mee te gaan. Vanmorgen voelde ik me eigenlijk heel goed, dus ben tegen lunchtijd naar ICA gereden. Erg gek om weer op kantoor te zijn, maar super gezellig om iedereen weer te zien. Dan krijg ik gelijk weer zin om te gaan werken, dus dat is een goed teken. Ik had Alex beloofd om niet te lang weg te blijven - hij werkte vanuit thuis omdat Xanthe nog niet helemaal beter is - maar uiteindelijk was ik pas om 16.00 thuis. Uitgeput, maar ook weer met veel positieve energie door alle lieve reacties van collega's. Alex had gekookt, en daarna hebben we met Xanthe in de kamer gedanst. Dat is nu weer iets nieuws; als ze muziek hoort gaat ze met haar armen zwaaien en proberen te springen (wat niet lukt). Super schattig.

1 opmerking:

  1. Lieve Kim, Wat fijn dat je zo'n leuke middag hebt gehad! Dat had je nodig en daar knap je vast van op.
    Ik verheug me er op om naar jullie toe te komen en samen met Xanthe en jou naar Nederland te gaan. Ik hoop dat je hier heel veel leuke dingen kunt doen.
    Liefs, Corry.

    BeantwoordenVerwijderen