donderdag 3 december 2009

Het gaat super!

Ik ben zelf bijna verbaasd over hoe goed het momenteel gaat. En vergeet soms gewoon bijna dat ik ziek ben. Vandaag zelfs niet eens geslapen overdag en ik ben nog wakker (bijna 21 uur!). Natuurlijk zijn er ongemakkelijkheden, maar het lijkt alsof ik daar inmiddels aan gewend ben. Ik ben blij met elke dag die goed is en geniet er echt van. Het is hier momenteel net winterwonderland. Koud met zon en allemaal ijzel op de bomen en grond, waardoor het helemaal wit is overal. Fantastisch mooi. Vanmorgen koffieleuten bij Nathalie met Liselotte. De rit naar Djurgården was dan ook super mooi, met het zonnetje schijnend in mijn gezicht. Rond 14 uur reed ik langs de creche en heb gelijk Xanthe opgehaald. Aangezien ik wel een beetje moe was heb ik even in de auto gemediteerd op de parkeerplaats, haha, en dat gaf me best energie moet ik zeggen. Toen we thuiskwamen heb ik met Xanthe op het terras 'gevoetbald', wat een pret. Dus ik ben helemaal blij en positief dat ik me zo goed heb weten te houden en bijna door de chemo's heen ben. Die laatste kan ik ook nog wel hebben (fingers crossed). De moeder van Alex komt morgen en samen vliegen we dan volgende week naar NL met Xanthe. Ohhh wat heb ik daar veel zin in!

3 opmerkingen:

  1. Wij ooooooook!!! Om jou te zien natuurlijk, maar ook die kleine - ik kan niet wachten. Lijkt me heerlijk te weten dat als je aankomt je alle chemo's achter je hebt gelaten, en je er bijna doorheen bent. Wat een jaar!! Veel plezier daar met mijn moeder. Liefs Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben zo ongelofelijk trots op je! Wat heerlijk dat je je zo voelt, het einde is echt in zicht! Ik blijf duimen. Dikke kus Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vad skönt att höra att du känner dig piggare och bättre. Vilken nedräkning det är nu, bara EN behandling kvar (du är ju världens duktigaste), Holland och sedan jul! Vad härligt! Tack för boktipset, jag har hört talas om boken, men nu ska jag verkligen se till att läsa den.

    BeantwoordenVerwijderen