maandag 16 november 2009

Weer iets beter

Gelukkig gaat het weer iets beter. We hebben een lekker weekend gehad met bezoek en gezelligheid, maar ook de nodige rust. Een perfecte combinatie. Zaterdag hebben we gegeten met Wim en Nathalie en op zondag kwamen Jenny en Micke taart eten. De afleiding doet me goed! Vandaag was Xanthe de hele dag thuis. Ze was enorm verkouden en dikke ogen en was gisteren al hangerig. De eerste keer sinds ze op de creche begonnen is, dus we mogen niet klagen. Ik vond het wel spannend, want het is behoorlijk intensief met zo'n kleintje en zeker als ze ziekerig is. Gelukkig bood Alex aan om naar huis te komen, mocht het te veel worden. Uiteindelijk is het heel erg goed gegaan. Ze heeft lekker 1,5 uur geslapen (en ik dus ook) en verder hebben we een beetje in huis gehangen en een wandelingetje in het bos gemaakt. Ik ben tevreden en ook een beetje trots dat me dit zo goed is afgegaan vandaag...
Ik wil ook iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en voicemails, dat is echt heel fijn!! Vandaag van Kris de film 'Alles is Liefde' gekregen, om de volgende chemo een beetje op te leuken. Het blijkt een erg leuke film te zijn, dus ik ben benieuwd. Ik kan in ieder geval weer glimlachen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten