dinsdag 3 november 2009

Z'n gangetje

De dagen vliegen voorbij! Ondanks dat ik 'niks' te doen heb, gaan de dagen erg snel en bedenk ik genoeg dingen om te doen. Naast mijn dagelijkse verplichte dutjes, ben ik een beetje aan het internetten (dan vliegt de tijd echt!), beetje koken, mediteren en af en toe yoga of boodschappen. En dan is het vaak alweer 15 uur en ga ik Xanthe ophalen. Echt, ik kom mijn tijd prima door, het valt me reuze mee. Ik heb wel de nodige last van kwaaltjes; verstopping (die gekookte aubergine krijg ik echt niet weg), onrustige benen alsof ik te lang heb gestaan/gelopen en de gebruikelijke lage energie. Maar over het algemeen is er goed mee te leven en ben ik blij dat het gaat zoals het gaat.
Wel een raar fenomeen is mijn haar. Gelukkig lijkt het zich op mijn hoofd echt goed te houden door die ijsmust. Daarentegen hoef ik mijn bikinilijn niet meer bij te houden, maar mijn benen weer wel. Mijn wimpers en wenkbrauwen zitten er gelukkig ook nog gewoon op..

En het is alweer begin november. Helaas is het tot nu toe nogal een grijze boel, terwijl ik had gehoopt op een mooie zonnige herfst... maar helaas.
Op 9 december heb ik mijn laatste chemo en op 11 december vlieg ik met Xanthe naar NL voor 3 weken. Heerlijk om even een paar weekjes daar te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten