zondag 8 november 2009

Zussenliefde

Afgelopen vrijdag is Desiree aangekomen vanuit New Jersey, zwanger en al, haar tweeling in de US achter gelaten om speciaal voor mij naar Zweden te komen. Zo ontzettend lief! En ik was zó blij om haar weer te zien! We hebben heerlijk kunnen bijkletsen en echt quality time samen gehad. Alex fungeerde heel goed als nanny ;-). En een heel mooi nieuwtje is dat Desie een dochter krijgt!! Dus het eerste jurkje is al gekocht en al de kleding van Xanthe zit in de koffer naar Amerika. Zaterdagavond zijn we met Sanna en Liselotte gaan eten bij het Story Hotel op Riddargatan, een aanrader. Het was op en top genieten. Op dat soort momenten voel ik me eigenlijk zo goed en vergeet ik bijna dat ik ziek ben.
Vandaag hebben we eerst lekker gewandeld en vervolgens zijn we naar Djurgården gereden om de tweede verjaardag van Roemer te vieren. Een en al gezelligheid!
Helaas vliegt Desiree maandagochtend al heel vroeg weer terug. Ik vind het erg jammer dat ik haar dan weer moet missen, maar zij is wel blij om haar jongens weer te zien. Ik vond het zo fijn om even samen te zijn. Zeker nu met alles wat er is gebeurd is het erg moeilijk om zo ver bij elkaar vandaan te wonen.

De tijd vliegt en woensdag is het alweer tijd voor de volgende chemo... Nummer 6, daarna nogmaar 2 te gaan!!!

1 opmerking:

  1. Wat en mooie foto van Dees & Xanthe en wat fantastisch dat ze naar jou toe heeft kunnen komen. PRACHTIG! xxx

    BeantwoordenVerwijderen