dinsdag 10 november 2009

Verslaafd

Het is de schuld van de wachttijden in het ziekenhuis in combinatie met die gratis krantjes die ze overal uitdelen. Ik ben dus nu verslaafd aan Sudoku. Het begon dus tijdens het wachten in het ziekenhuis dat ik uit verveling maar het puzzeltje ging invullen. Ik vond het best uitdagend, dus deed het de volgende keer weer. En aangezien we voor kerst een keer een sudoku blok hebben gekregen, ben ik nu dus niet meer te houden. Zelfs Alex is begonnen haha (op zijn Iphone..). Gisteravond tot 23.30 uur!! Een puzzeltje duurt al gauw 45 minuten, maar als je 'm dan af hebt geeft dat best een kick, dus begin ik gelijk weer met de volgende.... mmm.... op zich best een goede hersentraining, maar ik word er ook wel weer heel sloom van.
Afgelopen dagen was ik niet vooruit te branden, geen wandelingetjes, geen yoga, geen smoothies. Ik was er gewoon echt een beetje depri van gisteren. Dus vanmorgen mezelf aangepakt en lekker een rondje gaan wandelen. De beweging zal me hopelijk goed doen, want ik word helemaal gestoord van de verstopping en dan te bedenken dat ik morgen weer voor een chemo moet en de verstopping alleen maar erger wordt..... Dus ik heb me voorgenomen om vandaag veel te bewegen... en dus geen sudoku ....tot vanavond....

1 opmerking:

  1. Nou je kunt de strijd aan met mij en Don want sudoku is een dagelijks onderdeel. En als je de gouden regels eenmaal doorhebt dan doe je er geen 45 minuten meer over tenzij je de 5 sterren aangaat natuurlijk. Train dat brain maar lekker door. Heel veel succes en sterkte weer voor morgen. Nog minder dan een maand en dan ligt gelukkig die chemo-periode weer achter je. xxx Mo

    BeantwoordenVerwijderen