dinsdag 13 oktober 2009

Relaxen, yoga en smoothies

Morgen is het weer zover, behandeling nummer 4 komt er aan. Ik zie er zoals gewoonlijk weer enorm tegenop om naar het ziekenhuis te gaan, het helpt wel dat ik dan op de helft zit, het einde komt langzaamaan in zicht.... De laatste dagen voel ik me eigenlijk best goed, met mijn nieuwe energieniveau leer ik leven; ik slaap wat uurtjes gedurende de dag en doe zoveel mogelijk rustig aan. Op die manier is het goed vol te houden. Het lijkt er alleen wel op dat mijn haar meer uitvalt, maar ik weet niet of dit nou normaal is of dat ik toch meer en meer verlies. Er zijn geen kale plekken te zien dus ik hoop op een normale herfstverharing, maar ik merk wel dat ik me heel erg bewust ben van elke haar die ik vind......Morgen krijg ik ook weer te horen hoe het met mijn witte bloedlichaampjes zit, hopelijk zijn die na alle injecties weer op goed niveau. Net heb ik boven lekker yoga gedaan en nu ga ik even mijn smoothie maken (met bosbessen, frambozen, banaan, eko yoghurt, rooibosthee, gember, bijpollen en pure chocoladepoeder, mmmm). Daarna is het weer tijd voor een dutje..... Duim maar voor me morgen!

3 opmerkingen:

  1. Dat gaan we doen, duimen voor je!! Bijna op/over de helft en door naar de eindstreep... Don heeft net een sapmachine gekocht, dezelfde als die van jullie. Je hebt hem met je appel/wortelsapje overtuigd en vanmiddag heeft hij voor iedereen op de zaak verse appelsap gemaakt van appels uit onze eigen tuin. Goed he?? Ik mis die kleine, je raakt zo snel verslaafd aan haar - wat een superschat is dat. Ik bekijk de 500 foto's wel effe die we hebben gemaakt. Succes morgen, hou vol en blijf lekker middagdutjes doen!!!! xxx MO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Kim! Jag tänker på dig varje dag och jag skickar en elektronisk ;-) kram till i morgon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte weer vandaag! We denken aan je!
    Tot gauw.

    xxJudith & Seb

    BeantwoordenVerwijderen