dinsdag 20 oktober 2009

Ohmmmmm

Van de acupuncturist heb ik nog wat tips gekregen die ik graag wil delen: 1) als je last hebt van verstopping moet je aubergine in stukjes snijden, even koken en dan met veel zout en olie opeten. 2) Tegen misselijkheid blijkt verse gember te werken... (in smoothies, door het eten of zelfs een klein stukje tussen de boterham, bovendien is gember goed voor je immuunsysteem).

Van mijn mama heb ik gisteren de Happinez gekregen (thanks mam!). Normaal ben ik niet de allergrootste fan van dit blad want het is -zelfs voor mij- nogal zweverig, maar er staat deze keer een 100-dagen-meditatie-plan in. Nu wil ik al een tijdje leren mediteren, of..leren, volgens mij moet je het gewoon doen, maar nu zit er dus een plan bij met een afstreep kalender en een meditatie cd waar je dus moet zorgen dat je honderd dagen achter elkaar mediteert. Aangezien ik wel van doelen stellen hou, is het dus nu mijn nieuwe doel om elke dag 15 minuten te mediteren. Zou geen probleem moeten zijn, zou je denken want ik heb namelijk toch niets te doen, maar tot nu toe is het me nog niet gelukt en hopelijk helpt dit een handje. Dus daar ga ik dan... Ohmmmm

2 opmerkingen:

  1. Heja heja! Tänk att du klarat av hälften av cellgiftsbehandlingarna! Och vad roligt att din syster kommer på besök. Jag tänker mycket på dig! kram kram

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmmm...niet in slaap vallen hé?! Of is dat juist de bedoeling?

    Wij hebben het druk gehad met bezoek uit NLD en nu dit weekend weer bezoek uit NLD, het weekend daarna lekker met z´n tweeen weg. Erg nodig!! :-)

    Super leuk dat je zus komt. Geniet ervan.

    Sterkte en tot gauw!
    XXJudith

    BeantwoordenVerwijderen