zaterdag 17 oktober 2009

Regenachtig weekend

Het weer zit niet mee en is een spiegel van mijn humeur op dit moment. Sinds gisteren miezert het bijna onafgebroken en de lucht is grijs. Ik merk dat er een niveauverschil is opgetreden na de afgelopen behandeling, ik ben meer moe en ook lichtelijk misselijk. Hopelijk duurt dat maar een paar daagjes en gaat het herfstzonnetje snel weer schijnen.... Gistermiddag bij de acupuncturist geweest, hij zag aan mijn tong en ogen dat mijn lichaam goed omgaat met de chemokuren en dat mijn organen er niet negatief door worden beinvloed. Hij was positief verrast en dus ik ook, erg fijn om dat te horen. Gisteravond zijn we gezellig gaan eten bij Nathalie en Wim, haar zusje was daar op bezoek en het was een erg gezellige avond. Dat betekent wel dat ik vandaag echt weer moet opladen, en dus vandaag al een paar uurtjes heb geslapen. Alex zorgt voor Xanthe, maakt het huis schoon en doet tussendoor nog even een wasje, de schat! Ik mag me van hem niet schuldig voelen, maar dat doe ik natuurlijk toch weer.
Gelukkig is er ook een heel mooi vooruitzicht, want Desiree komt begin november voor het weekend naar Stockholm! Ze komt alleen, en ik kan echt niet wachten om haar weer te zien! Zo ontzettend lief dat ze helemaal hierheen komt vanuit New Jersey om me te zien, ik zit met tranen in mijn ogen.....

1 opmerking:

  1. Lieve Kim,

    Ik ben me rot geschrokken toen ik het hoorde..
    Wat een nare tijd moet dit voor jullie zijn, maar wat vind ik het knap om te lezen hoe je er je weg in weet te vinden. Ik begrijp wel dat je geen keus hebt natuurlijk, maar toch..

    Heerlijk om te lezen dat het jullie nog steeds zo goed bevalt in Zweden en wat is Xanthe een mooi meisje!

    Ik zou graag even een bakkie bij je komen doen, verveel me met enige regelmaat (heb zwangerschapsverlof en zit inmiddels een beetje te wachten tot de kleine bedacht heeft eruit te komen..)

    Heel veel succes met deze strijd en ik blijf je blog volgen!

    Liefs,
    Brechje

    BeantwoordenVerwijderen