woensdag 28 oktober 2009

Een grote meevaller

Vanmorgen werden we weer om 10 uur in het ziekenhuis verwacht voor kuur 3A, dus weer eerst Easter naar de hondencreche en Xanthe naar haar creche gebracht, waarna Alex en ik weer richting Stockholm rijden. Na even in de wachtkamer gewacht te hebben, word ik deze keer weer geholpen door Maritha, die mij ook de eerste twee keren heeft verzorgd. Wat een verademing, werkelijk een wereld van verschil; ze prikt in één keer het infuus goed (hulde!), als mijn tranen weer komen moedigt ze me alleen maar aan om meer te huilen omdat dat zo lekker oplucht en ik ben binnen 2,5 uur klaar omdat zij iets met de gifzakken doet waardoor ze sneller doorstromen. Ik heb haar gelijk gevraagd of het eventueel mogelijk is dat zij mij elke keer helpt, en ze gaat het direct uitzoeken met de mededeling dat dat zeker mogelijk is op één keer na. Jeetje wat ben ik blij! Tijdens de behandeling kijk ik naar Mama Mia, wat een geweldige film. Maar ik denk dat het ook komt door de beleving die Alex en ik hebben gehad toen we op Broadway in New York de musical hebben gezien. Wij zijn beiden geen musicalfans, maar waren voor Ahold in NY en konden toevallig nog tickets krijgen voor Mama Mia. We werden totaal overdonderd door de fantastische show en meezing liedjes. Vandaag, toen ik de film aan het kijken was met mij koptelefoon op, vroeg ik Alex of ik mee mocht zingen, haha, dat vond hij niet zo'n goed idee.

Vanmiddag bij thuiskomst even een lekkere smoothie gemaakt en een uurtje geslapen. Nu komen Alex, Xanthe en Easter binnen, ik ga eens even van mijn dochter genieten.

Nog maar 3 chemo's te gaan!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten