maandag 19 oktober 2009

CT scan voor de tussenstand

Vandaag is het tijd voor de tussentijdse CT scan van mijn hals, borst en buik. Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis om eerst een liter vloeistof te drinken, dan een uur te rusten en dan de scan in. Er is wel weer een infuus nodig omdat er tijdens de scan 'contrast vloeistof' in mijn lichaam gespoten zal worden, maar dan duurt het vervolgens maar 20 minuten in de scan. Ik ben zelf heel positief, omdat het knobbeltje in mijn hals na de eerste chemo al een stuk minder was, en ik er van uit ga dat dit ook geldt voor de andere tumoren. Volgende week dinsdag heb ik de afspraak met de dokter, waarbij we de uitslag krijgen. Natuurlijk best spannend, maar ik verwacht geen rare uitkomsten.

Gisteren een heerlijke dag gehad. 's Morgens lekker rustig aan gedaan en 's middags naar de stad om te 'fika-en' met Evelien en Staffan bij Petit France op Kungsholmen. Thuis gekomen hebben we lekker de openhaard aangedaan en met Xanthe en Easter gespeeld, wat een geluk zo met z'n viertjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten