maandag 14 december 2009

I AMsterdam

Wat heerlijk was het om weer even in Amsterdam te zijn. Op zaterdag middag heeft Mo me naar Amsterdam gebracht en na een dutje in haar appartement, ben ik gewapend met mijn nepwimpers naar het Vlam diner gegaan. Carola woont vlakbij, dus gezellig samen met de taxi. Het was alweer een behoorlijke tijd geleden en er is veel veranderd in de Pijp, maar tegelijkertijd ook weer niets. (De Ferdinand Bol ligt nog steeds open!!!)....
Bij Annemiek werden we verwelkomd in haar riante appartement, met heerlijke champagne, sashimi, en heel veel andere lekkernijen. Aan konijn geen tekort op deze avond, zo ook niet aan gezelligheid. Heerlijk, dit soort avondjes met elkaar. Dit geeft zoveel energie!!
's Nachts was er helaas een feestje bij de buren op de Rustenburgerstraat, dus het duurde even voordat ik in slaap viel, maar ik kon de volgende morgen heerlijk uitslapen.
Op zondag met Bar gaan lunchen bij Bagels & Beans en ook nog even twee paar laarzen gekocht, oeps.... Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe ik geniet van het samenzijn.
Nu ben ik in Gouda, waar ik ook de komende dagen zal verblijven. Xanthe vermaakt zich op en top met alle aandacht van Corry en tante Mo. Echt heel lekker om weer even hier te zijn.
Als mijn energie niveau zich nu ook weer snel herstelt, zou ik helemaal tevreden zijn. Ik ben helaas nog steeds een duf konijn.....

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Kim,

    Ook ik heb het samen zijn en de fijne gesprekken met elkaar als heerlijk ervaren en ik vond het ook zo fijn je weer te zien.
    Geniet van je tijd hier in Nederland, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Kim, oma Corry en tante Mo!
    Veel plezier daar in Gouda met elkaar!
    groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top Kim is eerste deel is voorbij! Geweldig. Geniet van je vrije tijd!
    Groeten
    Olivier

    BeantwoordenVerwijderen