zaterdag 12 december 2009

Op weg naar NL


Vrijdag om 13.15 vertrekt het vliegtuig naar NL. En oh wat ben ik blij dat Corry met mij en Xanthe meevliegt. Donderdagnacht is weer een drama nacht. Het begint al met krampen in de avond. En dus het eerste dilemma. Ik voel me misselijk, maar door de pillen tegen de misselijkheid wordt de verstopping alleen maar erger. Dus ik besluit alleen de druppels tegen verstopping te nemen. 's Nachts om 2 uur beginnen de krampen... en het overgeven. Heerlijk als je juist een nacht lekker wilt slapen om fit te zijn voor de reis van morgen. Midden in de nacht brengt Alex me een beker met cola tegen de misselijkheid en rond 4 uur val ik gelukkig lekker in slaap. 's Morgens gaat het al weer een stuk beter, ik ben alleen afgepeigerd. De vlucht naar NL gaat gelukkig goed. Corry is helemaal voorbereid, met plakplaatjes van beestjes, boekjes en de ipod met foto's. Xanthe gedraagt zich voorbeeldig. Mo komt ons ophalen op Schiphol en Don heeft in Gouda spaghetti gemaakt. Om 20 uur ga ik naar bed en om 9 uur ben ik vanmorgen wakker geworden. Wat een heerlijke nacht! Vanavond naar Amsterdam, voor het kerstdiner van Vlam, mijn jaarclub van Nijenrode. Ik kijk er enorm naar uit om die meiden weer te zien. Ik ben nog niet helemaal 100%, maar heb nu echt het idee dat ik weer kan gaan opbouwen.

1 opmerking:

  1. Lieve Kim,

    wat heerlijk voor je dat het erop zit! Dat heb je maar mooi gedaan. Vanaf nu kan je weer opbouwen en herstellen. Ook dat zal niet altijd makkelijk zijn, maar dit zit er in ieder geval op.
    Lekker dat je nu in NL bent. Ik wens je heerlijke kerstdagen, even rustig uitpuffen na zo'n bizarre tijd. Voor 2010 wens ik je natuurlijk heel veel gezondheid toe! Gek he, zo'n basale wens heeft opeens wel een heel bijzondere lading. Gezond zijn is opeens niet vanzelfsprekend. Dus dat kan je niet vaak genoeg toegewenst worden. Op naar een BETER 2010!

    Veel liefs en sterkte,
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen