woensdag 23 december 2009

Bewijs geleverd

Het bewijs is geleverd, maandag zijn we zonder files in een keer naar Amsterdam gereden. Alex en ik hadden 'vakantie' en gingen samen naar A'dam, terwijl oma Corry op Xanthe heeft gepast. Het zijn heerlijke dagen geweest. Lekker om eventjes samen te zijn. De avonden waren volgepland met gezellige vriendenbezoekjes en overdag zijn we naar de Bijenkorf geweest. Ik heb zelfs haarstukjes gekocht op de Van Woustraat bij de afrowinkel (wel blonde haarstukken hoor, haha), het maakt mijn haar net iets voller en volgens mij zie je er niets van. Dus met nepwimpers, haarstukken en een laag make-up ben ik bijna weer de oude....
Helaas is door de gladheid de auto van Corry in de kreukels gereden. We stonden in Heemstede geparkeerd en 3 tienerjongens zijn er met hun auto tegenaan gegleden. Ze kwamen heel braaf aanbellen of de auto van ons was, dus gelukkig allemaal goed geregeld, maar dus toch wat kleine brokken tijdens het Hollandse winterweer. Mijn energie niveau wordt langzaam beter, al moet ik nog wel 's middags dutjes doen. Het is vooral heel fijn dat de chemokuren voorbij zijn, anders had ik vandaag weer gemoeten, een hele opluchting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten