vrijdag 12 februari 2010

Reintegratie vragen

De 2e werkweek zit erop. Elke dag ben ik van 9.00 tot 11.00 uur op kantoor geweest. Het is me goed bevallen. Na die twee uurtjes ben ik best moe en doe ik braaf mijn dutje. Daarna heb ik dan weer goede energie om dingen te doen. De grote vraag is nu: wanneer doe ik teveel en wanneer kan ik meer. Omdat ik altijd zo'n strebertje ben wil ik ook dit goed doen. In mijn geval betekent dat: niet te snel weer willen. Althans ik wil wel, maar mijn lichaam heeft nog niet de energie om weer volop mee te draaien. Maar ik denk ook dat het een kwestie van trainen is. Mijn lichaam is inmiddels gewend aan de middagdutjes, maar is het ook echt nodig? Ik heb geen antwoord op die vraag, maar wil wel zsm weer volop aan het werk zijn. Ik wil de afgelopen periode 'vergeten' en mijn blik op de toekomst richten. Volgende week ga ik elke dag 2,5 uur werken, jaja!! ;-) Heb ik daarna nog tijd om toch even een dutje te doen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten