donderdag 18 februari 2010

Productiviteit

Pff, het valt weer even zwaar. Inmiddels lukt het goed om naar mijn werk te gaan 's ochtends, maar ik ben echt zo onproductief als ik weet niet wat. Ik kan me slecht concentreren en ergens toe zetten als ik er ben. Nu heb ik ook nog een erg kort 'to-do-lijstje', dus wellicht dat dat de oorzaak is, maar eerlijk gezegd zit ik mijn tijd een beetje uit elke dag. Wel raar hoor, want mijn hoofd wil eigenlijk best wel, maar ik heb weinig energie om dingen echt op te pakken. En dat vreet, want daardoor krijg ik toch een onvoldaan gevoel. Nou dat was even mijn klaagzang, het zal wel bij deze periode horen. Maar oehh wat kijk ik uit naar een normale werkweek met leuke opdrachten en de energie om er iets spannends van te maken....
Volgende week ga ik elke dag 3 uur werken, dan zit ik op 37,5%. Mijn doel is om de week daarna op 50% te zitten. Dat is mijn streven voordat we naar Thailand gaan, ben benieuwd.

1 opmerking:

  1. Nou zeg, het lijkt wel of ik een papagaai hoor. René zegt hier ook dagelijks: Mijn hoofd wil wel, maar mijn lijf nog niet altijd (en dan vind ik al dat hij weer zoveel doet en bijdraagt, soms vraag ik me af hoe ik het ook alweer zonder hem deed). Jij op vakantie naar Thailand, hij naar Oman! En ik blijf zeggen tegen hem - en dus nu ook tegen jou: Vergeet werk, huis, homefront - ga eens even 100% proberen te genieten van die vakantie. En natuurlijk is het niet over als je terugkomt, maar het is wel een moment om te genieten met Alex, Xanthe en van jezelf. Dat je haar weer dikker wordt, dat je geen chemo's en shit meer hoeft, dat je nog steeds niet weet hoe alles zal gaan, maar wel lekker in Thailand zit met je vent en je dochter, dat je zus gaat bevallen van een ongetwijfeld prachtige dochter. Kim, ik hoop het, dat je even lekker kan vergeten en genieten... en werk, huis, Zweden, en alle andere dingen zijn er dan weer als je terugkomt, maar NU EVEN NIET! Ik gun het je met heel mij hart.

    Liefs Mo XXX


    P.S. en wat heerlijk om mijn moeder zo te zien thuiskomen van al die hartelijkheid en aandacht. Dat doet me echt goed, ze heeft superleuk gehad en jullie hebben haar verwend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen