vrijdag 16 april 2010

Verrast door emoties

Vandaag voor het eerst op mijn werk weer meegedaan met het yoga uurtje. Dat organiseren ze altijd bij ICA tijdens de lunch. Aangezien ik het wel weer tijd vond worden om een beetje te gaan trainen besloot ik hier aan mee te doen. De eerste keer na mijn terugkomst op het werk. Op een gegeven moment word ik echt overstelpt door emoties. Mijn tranen bleven maar stromen terwijl ik, zo onopvallend mogelijk, probeerde om ze weg te werken. Zelf kan ik het niet echt verklaren, maar blijkbaar zitten er dus nog heel wat emoties in me na alles wat er is gebeurd. En ik dacht dat ik overal al vanaf was en alles al had verwerkt. Blijkbaar niet dus......
Qua fitheid viel het me ook een beetje tegen, ik heb duidelijk minder kracht en uithoudingsvermogen dan een paar maanden geleden. Toch maar weer even een stapje terug doen denk ik....

1 opmerking:

  1. He da's weer even een domper, maa misschien ook wel heel goed dat die emoties naar buiten komen, want als ze in je lichaam blijven zitten is dat niet gezond. Je komt nu eenmaal niet zo maar effe terug van het ingrijpende jaar dat je hebt gehad, dus misschien is het juist ook goed en helpt yoga je daar juist mee. Je doet allemaal zo knap en ook al gaat de wereld net zo snel door als daarvoor, jij moet toch weer even kunnen opbouwen voordat je in dat tempo weer gewoon kan doen of er niets gebeurd is. Hou je taai!!!!! xxxx Mo

    BeantwoordenVerwijderen