dinsdag 6 juli 2010

Hup Holland!

We gaan terug naar Nederland! Na bijna 5 jaar in Zweden hebben we besloten om vanaf 1 september weer naar Nederland te gaan. De jaren in Zweden zijn een behoorlijke roller-coaster geweest: trouwen, Xanthe geboren, Bas (vader van Alex) overleden, ouders gescheiden en als klap op de vuurpijl mijn ziekte afgelopen jaar. Maar het waren eigenlijk vooral hele mooie jaren hier, waar we met veel plezier op hebben teruggekeken.

In Nederland heb ik in Zaandam een hele leuke baan aangeboden gekregen en ondanks dat we eigenlijk helemaal niet terug wilden naar NL, kon ik zo'n mooie kans toch niet voorbij laten gaan. Nu hebben we eigenlijk heel erg veel zin om weer terug te gaan. Per 1 september kunnen we een prachtig huis in Haarlem huren en zelfs de creche voor Xanthe is al geregeld. Ons huis hier willen we gaan verhuren, dus als iemand geinteresseerd is......

De beslissing was niet makkelijk, maar de knoop is doorgehakt. Ik vind het dan ook een mooi moment om deze blog af te sluiten. Eind augustus heb ik mijn laatste scan, dan krijg ik hopelijk te horen dat alle kanker is verdwenen. Ik voel me erg goed, geniet van het leven en ben klaar voor een nieuwe start.... in Nederland.

Veel liefs van mij!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Kim,
    Heel veel succes met je nieuwe episode. De belangrijkste ingredienten gaan met je mee en dat zijn Xante en Alexander.
    Tot snel hier in Nederland.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Kim,

    heel veel succes in Nederland en met je nieuwe baan. Hoop dat alles goed gaat en als Dees en ik een keer in Nl zijn kunnen we misschien een keer met zijn allen af spreken. Lijkt me leuk en Paula zal dat ook wel heel leuk vinden.
    Groetjes en tot horens of ziens, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen