donderdag 1 april 2010

Doktersbezoek

Vandaag had ik een afspraak met mijn dokter. Een nacontrole. Beetje spannend, maar aan de andere kant voel ik me zo goed, dat ik eigenlijk geen rare dingen verwachtte. Mijn bloedwaardes waren allemaal goed. De komende tijd moet ik elke 2 maanden mijn bloed laten testen. Verder werd ik onderzocht of er knobbels in mijn verschillende lymfen zaten, niets te voelen. Dus dat is positief. Eind augustus / september moet ik voor een CT scan komen. Dan gaat hij kijken of alle tumoren weg zijn. En aan de hand van die foto's komt er eventueel een PET scan om actieve cellen te lokaliseren. Maar daar gaan we niet van uit, want alles is gewoon weg. Mijn leven is weer begonnen en dat voelt heerlijk!

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn Kim dat alles goed is. Weer gewoon leven en even de zorgen proberen te vergeten. We gaan er gewoon van uit dat alles goed blijft.
    Liefs, Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vad skönt Kim! Och vilka härliga semesterbilder! Ha det så bra så syns vi snart!

    BeantwoordenVerwijderen