zondag 11 april 2010

Het is voorjaar!

Gelukkig is ook hier het voorjaar aan het aanbreken. Bijna alle sneeuw is weg en vanmorgen zijn we lekker buiten in de tuin bezig geweest. Alex is druk met het maken van een composthoop van al het tuinafval, Xanthe was druk met een schepje om zoveel mogelijk steentjes in een emmertje te krijgen en Easter is druk met zijn bal. Xanthe ligt inmiddels lekker buiten in haar kinderwagen te slapen. Het buitenzijn is zo heerlijk hier, het gaat er eigenlijk niet eens om wat we doen. Beetje buiten in de tuin, met Easter het bos in, alles kan. Puur genieten, vanmiddag gaan we voor een fika naar de stad en gisteren hebben we heerlijk bij Lot en Olof gegeten. Het leven is echt weer bijna normaal. Inmiddels ben ik al weer 75% aan het werk en aangezien mijn contract in augustus afloopt, ben ik hard op zoek naar nieuwe mogelijkheden. Vorige week kreeg ik zoveel via ICA als Ahold een baan aangeboden, dus dat zal waarschijnlijk alleen maar luxe problemen met zich mee gaan brengen. Ik vind het vooral erg fijn dat ik ondanks het afgelopen jaar, leuke aanbiedingen krijg, die zeker het ontdekken waard zijn. Dat biedt hoop en geeft een positief gevoel. Mijn leven heeft even stilgestaan, maar nu gaat het weer met volle kracht vooruit. Een hele ervaring rijker, maar het voelt prima zo.

1 opmerking:

  1. Ze zouden wel gek zijn als ze jou niet allemaal mooie aanbiedingen zouden doen!!!! Super om te merken dat ze je steunen en in je geloven.

    XXXX MO

    P.S. DOEN WE ALLEMAAL HOOR!

    BeantwoordenVerwijderen